جذب 15 پزشک متخصص جدید در مراغه
15 متخصص جدید به دانشکده علوم پزشکی مراغه جذب شدند.

 رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه با اعلام این خبر گفت : این تعداد متخصص در جذب 15  پزشک متخصص جدید در مراغهرشته های داخلی ، ارتوپدی ، قلب و عروق ، کودکان ، طب اورژانس، جراحی عمومی و زنان در بیمارستان ها ، مراکز بهداشتی و درمانی به کارگیری شده اند .
دکتر جنتی افزود :  با جذب این پزشکان 2 تا 5 سال تعهد خدمت ،  تعداد پزشکان متخصص این دانشکده در بیمارستانها و مراکز بهداشتی و درمانی مراغه به 115 نفر افزایش یافت .
وی با بیان اینکه بیمارستانها و مراکز بهداشتی درمانی مراغه به شهروندان 10 شهر منطقه خدمات ارائه می دهد افزود : برای جذب پزشکان فوق تخصص در زمینه های  قلب و عروق ، جراحی و مغزو اعصاب تلاش می شود .
رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه  آموزش نیروهای تخصصی پیراپزشکی و پزشکی را  از دیگر اولویت های این دانشکده دانست و اضافه کرد  : در این راستا تعداد رشته های دانشکده از 4 رشته  به 9 رشته افزایش یافته است .
هم اکنون حدود 600 دانشجو در 9 رشته شامل کاردانی دهان و دندان، هوش بری، بهداشت خانواده و مبارزه با بیماری ها، پرستاری، اتاق عمل، فوریت های پزشکی، علوم آزمایشگاهی و بهداشت عمومی در دانشکده علوم پزشکی مراغه مشغول تحصیل هستند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 22 آذر 1395برچسب:, | 16:19 | نويسنده : شهروند مراغه ای |